WHAT HAVE WE DONE? Τι Έχουμε Κάνει;

17974098_10158494358360291_1807750892_n
Τι έχουμε κάνει για να αξίζουμε τέτοια αντιμετώπιση;

Μας συμπεριφέρεστε σα να είμαστε οι χειρότεροι εγκληματίες.
Βρισκόμαστε υπόλογοι στο είδος σας χωρίς να φταίμε σε απολύτως τίποτα.
Τιμωρούμαστε μόνο και μόνο επειδή γεννηθήκαμε.

Γεννηθήκαμε αφύσικα μέσα από συνεχή βιασμό της μάνας μας. Ανοίξαμε τα μάτια μας και αντικρίσαμε μίσος, κακία και σαδισμό.
Η πρώτη μας μυρωδιά δεν ήταν το δέρμα της μητέρας μας, αλλά ένα μείγμα από αίμα φρέσκο, ξεραμένο και περιττώματα.
Η πρώτη γεύση μας δεν ήταν η φυσική τροφή μας, το γάλα της μάνας μας, μην τυχόν και λείψει καμία ποσότητα χωρίς κέρδος σας.
Δε χόρτασα την αγκαλιά της μάνας μου γιατί με πήρατε μακριά της. Δεν άκουσα νανούρισμα από το στόμα της, γιατί σπάραζε και σας
ικέτευε να μείνω δίπλα της. Αλλά όχι αυτό δεν είναι λογικό για το μυαλό σας. Μόνο το είδος σας μπορεί να χαίρει τέτοιου δικαιώματος.
Ίσως και του είδους που έχετε αγοράσει για να σας ανταμείβει με υπηρεσίες φύλαξης ή διασκέδασης.
Αλλά τι λέω ακόμα και εκεί… στον καλύτερο σας φίλο θα πουλήσετε τα νεογέννητα κουταβάκια του, χωρίς να νοιάζεστε πως αισθάνεται
με απώτερο σκοπό το κέρδος.

Για αυτό το κέρδος λοιπόν, με απομακρύνατε από τη μητέρα μου στην πιο τρυφερή μου ηλικία και με κλειδώσατε σε ένα ανήλιαγο κιβώτιο,
τόσο μικρό που να μην μπορώ να κουνηθώ, μην τυχόν και σκληρύνουν οι μύες μου και τόσο σκοτεινό μην τυχόν και δω ήλιο και πάρει
χρώμα το κρέας μου.

Το κρέας μου…
Ούτε που ξέρω τι σημαίνει αυτή η λέξη. Εννοείτε τα χεράκια μου; Τα ποδαράκια μου; Την κοιλίτσα μου;

Και οι μέρες περνάνε. Μου λείπει η μητέρα μου. Νομίζω ότι ακόμα την ακούω να κλαίει.
Βλέπω από τις χαραμάδες του κελιού μου τους διπλανούς μου συνομήλικους να εξαφανίζονται.

Τι τους κάναμε;

Ήρθαν να με πάρουν. Από την ακινησία δεν έχω δύναμη να προχωρήσω. Με βρίζουν, με χτυπάνε και με κοροϊδεύουν.
Δεν καταλαβαίνω την γλώσσα τους. Ακούω μόνο τα γέλια τους και τις φωνές τους.
Περνώντας τους διαδρόμους βλέπω μάνες σε σειρά. Μέσα στη βρώμα. Θεέ μου πόσο στενά είναι Δεν μπορούνε ούτε να γυρίσουν πλευρά
Τους έχουν συνδέσει κάτι περίεργες συσκευές στα στήθη τους με αποτέλεσμα να στάζουν αίμα και πύον.
Είδα την μητέρα μου; Νομίζω είδα τη μητέρα μου! Θα μπορούσε να ήταν η μητέρα μου. Όλες θα μπορούσαν να είναι μητέρες μου.
Αλλά είμαι ανόητος ήμουν τόσο μικρός που δε θυμάμαι καν το πρόσωπο της.
Μόνο το κλάμα της.

Μας έχουν βάλει σε μια σειρά και μας φορτώνουν σε φορτηγά. Όσους δεν αντέχουν να προχωρήσουν τους κλωτσάνε ή τους πετάνε με δύναμη.
Πεινάμε.
Διψάμε.
Ο ήλιος που χτυπάει τη λαμαρίνα του φορτηγού και η ασφυκτικά γεμάτη καρότσα ανεβάζουν τη θερμοκρασία.
Πολλοί δεν αντέχουν και λιποθυμούν. Άλλοι, μην αντέχοντας το ξύλο και τις κακουχίες, έχουν ήδη απελευθερωθεί από αυτό το βασανιστήριο.
Από μια σχισμή στον τοίχο της καρότσας μπορώ να μυρίσω κάτι διαφορετικό. Μπορώ να γευτώ τον ήλιο. Γιατί να μην μπορώ να είμαι εκεί
έξω με την μητέρα μου? Γιατί να το περνάμε όλο αυτό?

Τι τους κάναμε;

Η πραγματικότητα ήρθε να με επαναφέρει.
Οι πόρτες ανοίγουν και αυτό το γεμάτο κακία είδος, αρχίζει να κατεβάζει με βια τα εξουθενωμένα αδέρφια μου.
Δεν λυπούνται τίποτα. Δεν ξέρουν τι σημαίνει έλεος.
Φοβάμαι.
Τι είναι αυτό το μέρος; Που μας πάνε;
Φοβάμαι πολύ… Θέλω τη μαμά μου…
Με κατεβάζουν από τη ράμπα και μπαίνουμε σε σειρές…Ακούω τα αδέρφια μου να κλαίνε και να ουρλιάζουνε…Τι είναι εδώ;
Μέσα από τα δάκρυα μου μπορώ να διακρίνω το μισητό είδος…μόνο που αυτή τη φορά είναι βαμμένο κόκκινο…Παντού επικρατεί ένα κόκκινο χρώμα.
Η μυρωδιά… Θεέ μου η μυρωδιά…
Σε λίγο είναι η σειρά μου…
Κλαίω…
Θέλω τη μαμά μου…
Γιατί;
Τι τους κάναμε;
Γιατί μας το κάνουν αυτό;

Κλείνω τα μάτια και όταν τα ανοίγω, νιώθω το αίμα μου καυτό να ποτίζει το σώμα μου.
Σιγά σιγά νιώθω ότι χάνω τις αισθήσεις μου. Όλα θολώνουν…
Σκοτάδι μόνο. Δεν νιώθω πόνο πια. Δεν βλέπω αίμα πια.
Αλλά ακόμα η φωνή της μητέρας μου, μου τρυπάει τα αυτιά…

Γιατί;
ΤΙ ΣΑΣ ΚΑΝΑΜΕ;


Copyright © 2014-2017 Vegan for life Greece® All Rights Reserved.

Aπαγορεύεται η αναπαραγωγή, αναδημοσίευση, αντιγραφή, αποθήκευση, πώληση, μετάδοση, διανομή, έκδοση,  «μεταφόρτωση» (download), μετάφραση, τροποποίηση με οποιονδήποτε τρόπο, τμηματικά ή περιληπτικά χωρίς την  προηγούμενη συναίνεση της Vegan for life Greece.
Eπιτρέπεται η αναδημοσίευση υλικού για λόγους προβολής γεγονότων και δραστηριοτήτων της VFLG, με την προϋπόθεση ότι θα αναφέρεται η πηγή και δε θα θίγονται δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας, δεν θα τροποποιούνται, αλλοιώνονται ή διαγράφονται εμπορικά σήματα.
Ό,τι άλλο περιλαμβάνεται στις ηλεκτρονικές σελίδες του παρόντος ιστότοπου και αποτελεί κατοχυρωμένα σήματα και προϊόντα πνευματικής ιδιοκτησίας τρίτων, ανάγεται στη δική τους σφαίρα ευθύνης και ουδόλως έχει να κάνει με τον ιστότοπο της VFLG.
ασδ

